Elikkäs tässä hevoseni, olkaa hyvä!

 

Superlove "Silla"

 

 PXStudioRuntimeMMO%202015-11-26%2018-32-

Leveli: 7

Sukupuoli:Tamma

Rotu: Jorvik Warmblood Horse

Luonne: Silla on oikein kiltti.

Nopea ei ole, mutta olen sitä juuri

kouluttamassa:)

Muuta: Silla oli mun eka heppa:) Se on puhtaanvalkoinen,

joka on siinä parasta.

 

Moonking "Kingi"

 

PXStudioRuntimeMMO%202015-11-26%2018-44-

Leveli: 4

Sukupuoli: Ori

Rotu: Jorvik pony

Luonne: Kingi on oikein reipas poni,

jolta ei jekkuilut lopu koskaan!

Muuta: Kingi oli minun tointn hepo, ja olin

tosi onnellinen, kun tuli tämä

poni talliin asustamaan:3

 

Dragonblood  "Daim"

 

PXStudioRuntimeMMO%202015-11-26%2018-32-

 

Leveli: 4

Sukupuoli: Ruuna

Rotu: North Swedish Horse

Luonne: Daimi on oikein vahva ja yllättävän nopea!

Kiltti ja oikea herrasmies:)

Muuta: Daimi on minun  kolmas heppa,

ja olin niiin onnellinen

tämänkin ponin tulosta!

 

Dreambeauty "Bella"

 

PXStudioRuntimeMMO%202015-11-26%2018-33-

Leveli: 10

Sukupuoli: Tamma

Rotu: American Quarter Horse

Luonne: Bella on oiken kiltti, reipas

ja nope tyttö. Tykkää juoksennella, ja vauhtia kyllä

riittää!

Muuta: Bella oli neljäs hevoseni,

ja oli varmaan paras ostokseni silloin!

 

Silverdream "Silvu"

 

PXStudioRuntimeMMO%202015-11-26%2018-33-

Leveli: 4

Sukupuoli: Ruuna

Rotu: Andalusian

Luonne: Silvu on mukava poika, vaikka vähän laiskanpuoleinen

onkin.

Muuta: Silvu on mielestäni kaunein hevoseni, ja myös viides.

Eniten rakastan kuitenkin sen harjaaX3

 

Darkprince "Prinssi"

 

PXStudioRuntimeMMO%202015-11-26%2018-31-

Leveli: 4

Sukupuoli: Ori

Rotu: Shire

Luonne: Tästä herrasta ei löydä

 muuta kuin hyvää! On koulutus vielä kesken ja vähän

hidaskin mutta eiköhän se

tuosta tokene!

Muuta: Siis.. Tää on vaa niin ihana!! :DD

 

-Kiitos-